# Zoom, Saatler Süren Kesintinin Ardından Hizmetini Yeniden Başlattı

## Zoom, Saatler Süren Kesintinin Ardından Hizmetini Yeniden Başlattı

Video konferans platformu Zoom, Çarşamba öğleden sonra saatler süren bir kesintinin ardından hizmetlerini yeniden kullanıma sunduğunu duyurdu. Şirket, X platformu üzerinden yaptığı açıklamada, “Daha önceki kesintinin ardından hizmet yeniden sağlanmıştır. Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.” ifadelerini kullandı.

The Verge’ün Cisco’nun ThousandEyes platformundan aktardığı verilere göre sorun, sabah 11:40 civarında başladı. Sosyal medya kullanıcıları, oturum açmakta ve toplantılara girerken “Bağlanılamıyor” hata mesajı almakta sorun yaşadıklarını bildirdi. Zoom’un web sitesi ve basın soruları için ayrılan posta kutusu da erişilemez hale geldi.

Öğle saatlerine gelindiğinde, kesinti takip sitesi DownDetector.com’da 59.000’den fazla kullanıcı sorun yaşadığını bildirdi.

Kesintinin nedeni henüz netlik kazanmış değil. The Verge, bir Reddit başlığına atıfta bulunarak sorunun DNS ile ilgili olabileceğini tahmin ediyor. Zoom sözcüsü, yorum talebi üzerine TechCrunch’ı yukarıda bahsedilen X paylaşımına yönlendirdi.