## Will Wright’ın Yeni Oyunu Proxi, The Sims Gibi Başlangıçta Zorlanıyor: Gallium Studios, İkna Etmekte Güçlük Çekiyor
Oyun dünyasının efsanevi ismi Will Wright’ın, kendi şirketi bünyesinde The Sims’i patronlarına sunduğunda yaşadığı zorluklar malum. Kimse bu fikre heyecanlanmamış, oyunun piyasaya sürülmesi adeta bir mucize olmuştu. Sonrasında ise The Sims, 200 milyon kopya satarak ve 5 milyar dolar gelir yaratarak oyun tarihine damga vuran bir franchise’a dönüştü.
VentureBeat’in haberine göre, Wright’ın Gallium Studios çatısı altında geliştirdiği yeni oyunu Proxi de benzer bir kaderi paylaşıyor. Bellekleri konu alan bu yenilikçi oyun, tıpkı The Sims gibi, ilk başta insanları ikna etmekte zorlanıyor. Dean Takahashi’nin kaleme aldığı makalede, Proxi’nin karmaşık ve alışılmışın dışında konsepti nedeniyle yatırımcıları ve potansiyel oyuncuları heyecanlandırmanın The Sims’e kıyasla bile daha zor olduğu belirtiliyor.
Proxi’nin tam olarak ne olduğu, oyunun nasıl oynandığı ve potansiyel başarısı hakkındaki detaylar henüz net değil. Ancak, The Sims’in başlangıçtaki zorlukları göz önünde bulundurulduğunda, Proxi’nin de zamanla oyun dünyasında kendine sağlam bir yer edinebileceği düşünülüyor. Will Wright’ın vizyonu ve Gallium Studios’un yetenekli ekibiyle birleştiğinde, Proxi’nin oyun sektöründe yeni bir sayfa açabileceği de ihtimaller dahilinde. Oyunun geliştirme süreci ve geleceği merakla bekleniyor.
Bir yanıt yazın