# Rad Power Bikes’tan Yepyeni Bir Elektrikli Bisiklet: RadRunner Max Sahneye Çıkıyor

## Rad Power Bikes’tan Yepyeni Bir Elektrikli Bisiklet: RadRunner Max Sahneye Çıkıyor

Elektrikli bisiklet sektöründe adından sıkça söz ettiren Rad Power Bikes, en çok satan modeli RadRunner serisini yeniliyor. Şirketin tepe yönetiminde bazı çalkantılar yaşansa da, ürün geliştirme ekibi durmaksızın çalışmaya devam ediyor ve sonuç ortada: RadRunner serisi, bir dizi yeni özellikle karşımızda. Özellikle de Class 3 sınıfına yükseltilen RadRunner Max, dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor.

RadRunner, sağlam yapısı, kalın lastikleri ve ağır yük taşıma kapasitesiyle bilinen bir model. Hatta çocuk koltuğu takmak bile mümkün. Yenilenen seri, hava koşullarına karşı daha iyi koruma, arkadan gelen araçları algılayan radar ve ek güvenlik için dijital anahtar gibi özelliklerle donatılmış durumda.

Ancak en büyük yenilik, hiç şüphesiz RadRunner Max’in tanıtılması. Bu model, RadRunner 3’ün yeniden tasarlanmış hali ve serinin ilk Class 3 elektrikli bisikleti olma özelliğini taşıyor. Bu, pedala destekli sürüş anlamına geliyor, gaz kolu bulunmuyor ve maksimum hız 45 km/saate ulaşıyor. Rad Power Bikes’ın ilk Class 3 modeli olmasa da (RadWagon 5, Radster Trail ve Radster Road modelleri Class 2 ve 3 arasında geçiş yapabiliyordu), RadRunner Max, seriye yepyeni bir soluk getiriyor.

Class 3 elektrikli bisikletler, özellikle Amerika Birleşik Devletleri’nde giderek daha popüler hale geliyor. Daha yüksek hızları sayesinde otomobil trafiğine ayak uydurabilmeleri, tercih edilmelerinde önemli bir etken. Ancak bisiklet ve moped arasındaki çizginin giderek bulanıklaşması, bazı eyaletleri daha ağır ve hızlı modellere karşı önlem almaya itiyor.

Rad Power, RadRunner Max’in tork sensörleri sayesinde gücün “anında ve sezgisel” bir şekilde dağıtılacağını belirtiyor. Yeni “Feather Pedal” özelliği ise bir otomobilin pürüzsüz hızlanmasını taklit ediyor. Ayrıca, sürücü yaklaştığında bisikletin kilidini açan yeni bir dijital anahtar da bulunuyor. Sekiz vitesli bir vites kolu ve arkadan yaklaşan bir araç olduğunda sürücüyü uyaran yeni bir “RADar” sensörü de cabası. Üstelik RadRunner Max, Apple’ın Find My uygulamasıyla da uyumlu. Yani sürücüler, kaybolması durumunda bisikletlerini iPhone’ları aracılığıyla bulabilecekler. Batarya, tek şarjla 104 kilometreye kadar sürüş imkanı sunuyor.

Bu özellikler, giriş seviyesi RadRunner ve RadRunner Plus modellerinde bulunmuyor. Ancak yine de beğenilecek birçok şey var. Her üç bisiklet de 750W motor, hidrolik disk frenler, kadans sensörleri ve şirketin yeni yangına dayanıklı SafeShield bataryalarıyla donatılmış durumda. Temel model RadRunner tek vitesliyken, Plus modelinde yedi vitesli bir vites kolu bulunuyor. Rad Power, toplam taşıma kapasitesini 145 kilograma çıkardığını ve tek şarjla menzili 88 kilometreye kadar uzattığını söylüyor (güç ayarına bağlı olarak).

Rad Power ayrıca, elektrikli bisikletlerinden daha fazla kilometre almak isteyenler için Menzil Genişletici’yi de piyasaya sürüyor. Şirket, RadRunner serisinin son yenilendiği 2023’ten beri bir menzil genişletici sözü veriyordu ve şimdi teknoloji nihayet müşterilerle buluşmaya hazır. Menzil Genişletici, RadRunner Plus, RadRunner Max ve önceki nesil RadRunner 3 Plus ile uyumlu olacak. Genişletici ile RadRunner Plus tek şarjla 201 kilometre, RadRunner Max ise 241 kilometre yol kat edebilecek.

Temel model RadRunner 1.499 dolardan satışa sunulacakken, RadRunner Plus 1.799 dolardan satılacak. Her iki bisiklet de bugünden itibaren, 30 Nisan’dan itibaren satışta olacak. RadRunner Max ise 2.299 dolardan ön siparişe açık ve sevkiyatına Mayıs başlarında başlanacak. Menzil Genişletici ise ekstra 249 dolara alınabilecek ve aynı zamanda Mayıs başlarında sevkiyatlarla birlikte ön siparişe açık olacak. (Önceki nesil RadRunner modelleri, Rad Power Bikes’ın web sitesinde indirimli fiyatlarla satışta bulunuyor.)

Yorumlar

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir